L’Ajuntament actua per atendre i solucionar les demandes del conjunt de la ciutadania, amb la voluntat d'oferir el màxim de serveis que comporta viure en qualsevol col·lectivitat organitzada.
Els serveis que presta un ajuntament han d'actuar sobre la base dels principis d’igualtat, transparència, participació, eficàcia i eficiència en la gestió. Aquest és el nostre compromís per a la millora i el desenvolupament del nostre municipi.
La carta de serveis és un document escrit que informa públicament als usuaris sobre els serveis que es presten, els estàndards de qualitat que s’hi apliquen i els drets i les obligacions que els assisteixen.
Amb les cartes de serveis es vol crear un compromís amb la ciutadania mitjançant l'establiment d'estàndards en la prestació dels serveis i, es vol marcar l'inici d’un nou model de gestió dels serveis públics, orientat a la gestió interna per processos i a l’obtenció de resultats amb nivells de qualitat òptims.
Catàleg, cartes i avaluació de serveis (Portal de Transparència)
Pavimentació de vies públiques
Piscina municipal
Policia/vigilància local
Premsa
Prevenció d'incendis
Programes de sensibilització en igualtat i perspectiva de gènere i LGTBI
Promoció de les arts escèniques - Teatre Can Rajoler
Promoció de la mobilitat sostenible
Protecció civil
Protecció i promoció de la salut
Proveïment d'aigua potable
Préstec de material divers
Punt d'Informació Juvenil
Recollida de residus
Regulació de la mobilitat
Residència
Ràdio Parets RAP-107
Sensibilització i informació ambiental
Servei d'Ajuda a Domicili
Servei d'Educació