L’Ajuntament actua per atendre i solucionar les demandes del conjunt de la ciutadania, amb la voluntat d'oferir el màxim de serveis que comporta viure en qualsevol col·lectivitat organitzada.
Els serveis que presta un ajuntament han d'actuar sobre la base dels principis d’igualtat, transparència, participació, eficàcia i eficiència en la gestió. Aquest és el nostre compromís per a la millora i el desenvolupament del nostre municipi.
La carta de serveis és un document escrit que informa públicament als usuaris sobre els serveis que es presten, els estàndards de qualitat que s’hi apliquen i els drets i les obligacions que els assisteixen.
Amb les cartes de serveis es vol crear un compromís amb la ciutadania mitjançant l'establiment d'estàndards en la prestació dels serveis i, es vol marcar l'inici d’un nou model de gestió dels serveis públics, orientat a la gestió interna per processos i a l’obtenció de resultats amb nivells de qualitat òptims.
Catàleg, cartes i avaluació de serveis (Portal de Transparència)
Acollida de persones nouvingudes
Arxiu administratiu
Arxiu històric
Atenció de situacions de necessitat social
Atenció i prevenció de la drogodependència
Atenció i prevenció de la violència masclista
Biblioteca Can Butjosa
Biblioteca Can Rajoler
Casal de Cultura Can Butjosa
Casal de Joves Cal Jardiner
Casals de la gent gran
Cementiri
Centre de dia
Cessió d'espais
Clavegueram
Deixalleria
Enllumenat
Ensenyament d'adults
Ensenyament de música
Ensenyament de primària