L’Ajuntament actua per atendre i solucionar les demandes del conjunt de la ciutadania, amb la voluntat d'oferir el màxim de serveis que comporta viure en qualsevol col·lectivitat organitzada.
Els serveis que presta un ajuntament han d'actuar sobre la base dels principis d’igualtat, transparència, participació, eficàcia i eficiència en la gestió. Aquest és el nostre compromís per a la millora i el desenvolupament del nostre municipi.
La carta de serveis és un document escrit que informa públicament als usuaris sobre els serveis que es presten, els estàndards de qualitat que s’hi apliquen i els drets i les obligacions que els assisteixen.
Amb les cartes de serveis es vol crear un compromís amb la ciutadania mitjançant l'establiment d'estàndards en la prestació dels serveis i, es vol marcar l'inici d’un nou model de gestió dels serveis públics, orientat a la gestió interna per processos i a l’obtenció de resultats amb nivells de qualitat òptims.
Catàleg, cartes i avaluació de serveis (Portal de Transparència)
Escola bressol
Espai Jove
Foment de la participació ciutadana
Formació ocupacional
Gestió de Mercat
Informació i Orientació a la Dona
Informació i promoció turística
Instal·lacions esportives
Neteja viària
OMIC
Oficina Local d'Habitatge
Oficina Tècnica de Resolució d’Incidències
Oficina de català
Oficina de l’ORGT de la Diputació de Barcelona
Oficina d’Atenció Ciutadana
Oficina policial d’atenció ciutadana
Organització i Promoció de fires
Organització i promoció de festes populars
Orientació i inserció sociolaboral
Parcs i jardins