No esteu obligats a deixar-los fer la revisió, i encara menys a canviar cap peça. Heu de saber que el tub flexible porta impresa la data de caducitat i el regulador es canvia quan s"observa un mal funcionament, però no té data de caducitat. La companyia subministradora està obligada cada cinc anys a fer una revisió, que té un cost econòmic, i a més ens ho ha de comunicar prèviament i per escrit. Si teniu la factura, us podeu adreçar a les nostres oficines per confeccionar una reclamació i, paral•lelament, podeu denunciar aquesta companyia davant l"Agència Catalana de Consum, no pel rescabalament dels diners, però sí per posar de manifest l"actuació d"aquesta empresa i perquè les administracions competents prenguin les mesures adients.
El primer pas és posar-vos en contacte per escrit, mitjançant un fax o bé una carta certificada amb justificant de recepció amb el departament d"atenció al client de la companyia, informant-los detalladament de la vostra disconformitat i demanant-los una resposta per la mateixa via. Si no rebeu resposta, o bé aquesta no és satisfactòria, us podeu adreçar a les nostres oficines, amb la fotocòpia d"aquesta documentació per confeccionar la reclamació pertinent, o bé fer una mediació o sol•licitar l"arbitratge.