La inauguració de l’exposició Atravesando fronteras, de l'entitat ACCEM, programada amb la col·laboració de la Coordinadora d'Associacions de Mares i Pares de Parets del Vallès (CAMPA), serà la primera de les activitats del cicle d’enguany. L’exposició es podrà veure a partir d’avui 27 de setembre, a la Sala d’Exposicions Can Rajoler. La mostra és un recull de cartells que expliquen diferents situacions que pateixen algunes persones al món i per les quals es veuen obligades a marxar deixar els seus països d’origen.
El concert benèfic de la cantant saharauí Aziza Brahim, que tindrà lloc el divendres 30 de setembre, a les 20.30 h, al Teatre Can Rajoler, serà la següent de les propostes del cicle d’enguany. Els diners recaptats al concert es destinaran a ACAPS, una federació d’entitats catalanes, solidàries amb el poble sahrauí, amb una llarga història de treball, solidaritat i compromís amb els sahrauís.
Com ja és habitual, ‘La mirada del altres’ també comptarà amb diferents projeccions de cinema que, en aquesta ocasió, estaran relacionades amb la temàtica de les persones refugiades. Les dues projeccions previstes es duran a terme al Teatre Can Rajoler, a les 20 h, i seran, el film Wilaya, del director Pedro Pérez Rosado, el dissabte 1 d’octubre, i Dheepan, de Jacques Audiard, el dissabte 8 d’octubre -paral·lelament, es podrà veure el film infantil Zootròpolis, a la Biblioteca Can Rajoler-.
Les activitats clouran amb l’espectacle familiar, organitzat per l’entitat Rialles Parets, Gong, la història de la dragona Mina-li, que també tracta la diferència mitjançant un conte musical.