S’amplia el termini per a la sol·licitud d’ajuts del pagament de l’IBI per a persones aturades de Parets

Divendres, 3 de gener de 2014
L’Ajuntament de Parets ha ampliat el termini per a la presentació de les sol·licitud d’ajuts per al pagament de l’Impost sobre Béns Immobles (IBI) a persones aturades del municipi. La presentació de la documentació es podrà realitzar fins al pròxim 30 de gener de 2014.

L’ajut social està adreçat a tots els ciutadans en situació d’atur que siguin propietaris o llogaters d’un immoble i compleixin amb les condicions establertes a les bases específiques que regulen aquest ajut.

Per poder accedir-hi és requisit imprescindible que el beneficiari estigui empadronat a l’immoble objecte de l’ajut, no ser titular de cap altre immoble; estar aturat en el moment de la sol·licitud o haver-ho estat un mínim de 8 mesos durant el 2013 i ser titular o cotitular de l'IBI i tenir-lo pagat o ser titular d'un contracte de lloguer i pagar l'IBI. L’import de l’ajut és de 60 euros.

Amb la voluntat de facilitar al màxim els tràmits, l’Ajuntament posa a l’abast dels ciutadans diferents canals per fer la sol·licitud:

  • De forma presencial a l’Oficina d’Atenció Ciutadana, a la plaça de la Vila núm.1
  • A través de l’Oficina Virtual d’Atenció Ciutadana (OVAC). Les persones que disposin de Certificat Digital poden fer la  sol·licitud a través del web municipal: www.parets.cat/tramits-i-serveis.

També, i amb l’autorització de l’interessat, l’Ajuntament pot consultar a altres administracions la documentació necessària. Signant aquest document d’autorització, els sol·licitants només hauran de presentar el DNI i el número de compte on s’haurà de fer l’ingrés de l’ajut.

Darrera actualització: 2.05.2019 | 17:56