L’objectiu de la borsa de treball és regular el procés de selecció públic i lliure per cobrir necessitats urgents de l’Ajuntament, per a substitucions de personal, ja sigui per vacant, per necessitats sobrevingudes, excés o acumulació de tasques o execució de programes de caràcter temporal.
Tant els requisits dels aspirants, com les funcions que desenvoluparan en aquests llocs de treball i el procediment de selecció s’ha publicat a la seu electrònica de l’Ajuntament, paretsdelvalles.eadministracio.cat, i al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB).
Des de l’Ajuntament posem a disposició la identificació electrònica i una terminal per efectuar els tràmits, així com l’assistència en l’ús dels mitjans necessaris, a més de personal de suport en horari de dilluns a divendres de 9 a 14 h a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), a la plaça de la Vila, 1 o trucant al telèfon 93 573 88 88.
El termini de l’entrega de candidatures finalitza el pròxim 25 de novembre.