Nou horari de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà per millorar el servei a la ciutadania

Dimarts, 5 d’abril de 2016
L’OAC, l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament de Parets del Vallès, ha canviat el seu horari habitual d’obertura al públic per tal de cobrir les demandes i oferir un millor servei a la ciutadania.

El nou horari, que s’aplica des de l’1 d’abril, és: de dilluns a divendres, de 9 a 14 h, i els dilluns, dimecres i dijous de 16 a 19 h. Com ja és habitual, els dimarts a la tarda, l’OAC de Serveis Territorials es manté oberta de 16 a 19 h.

L’Oficina d’Atenció Ciutadana de Parets està situada a la plaça de la Vila; s’hi pot contactar al telèfon 93 573 88 88, fax 93 573 88 89 i e-mail oac@parets.cat.

L’Ajuntament de Parets, en el marc del Pla de Modernització e-p@rets, va adherir-se a la Xarxa d’espais comuns d’atenció ciutadana com a ‘Oficina de Contacte’. L’OAC és Oficina de contacte des de 2011 i permet registrar documents adreçats a altres administracions públiques. Aquesta adhesió dóna la mateixa garantia i validesa jurídica que si es fes al registre de l’ens a qui va dirigit.

Darrera actualització: 3.05.2019 | 08:34