En total, el servei ha atès 299 visites presencials que han suposat l'obertura de 139 expedients, dels quals 122 (un 87,77%) han estat resolts i 17 continuen en tràmit. A més, el servei ha atès un gran nombre de consultes telefòniques o telemàtiques que no han implicat tràmits d'obertura d'expedient.
Dels expedients oberts, un 24,82% feien referència a reclamacions relacionades amb la telefonia; un 13,87% a diferents tipus de garanties; un 10,95% a serveis bàsics; un 8,03% a assegurances i un 6,57% a transports. La resta han estat en relació a compres oer internet, serveis financers o serveis a domicili.
Del total de les reclamacions rebudes cal destacar el descens en les queixes relatives a les compres per internet, que han passat d'un 10% l'any 2018, a un 5,84% l'any 2019. Tot i tenir el nombre de reclamacions més elevada, també hi han disminuït els expedients relacionats amb les empreses de telefonia, a on el problema principal continuen sent les facturacions errònies, les incidències en el moment de les baixes i, sobretot, les despeses de permanència originades en el moment de canviar de companyia.
Les reclamacions en relació amb els subministraments bàsics han sofert un increment l'any 2019, tot i que no han assolit el nivell dels anys 2016 i 2017 en què van arribar al 23%. També s'han incrementat les reclamacions relacionades amb les companyies asseguradores i les relatives al transport aeri. Les cancel·lacions o retards dels vols i la pèrdua d'equipatge provoquen la major part de les queixes d’aquests darrers.