L'Arxiu Municipal és el servei que s'encarrega de la gestió, el tractament, l'organització, la conservació i la difusió de tota la documentació que genera l'Ajuntament en l'exercici de les seves funcions i competències, a més de gestionar, conservar i fer accessible la documentació històrica. L'AMPV també s'ocupa de la documentació de les persones que hi han fet donacions o cessions, per tal de posar-la a l'abast de la població.
Amb la incorporació d’un apartat específic al web, es pretén fer encara més accessible aquest servei a la ciutadania. La pàgina, a la qual es pot accedir per mitjà de l’apartat ‘per temes’, s’hi pot trobar, a més d’informació general, enllaços d’interès o diversa informació de caire arxivístic, un apartat on es pot sol·licitar la consulta de documentació en línia. La consulta de la documentació que es custodia a l’AMPV és lliure i gratuïta, a excepció d’alguna documentació reservada per normatives legals.
També conté un enllaç que dóna accés a tots els articles que, des de l’any 2005, s’han publicat al butlletí municipal Parets al dia, dins la secció l’Aparador de l’Arxiu.
Per últim, a l’apartat Publicacions vives, es pot trobar tota la relació de publicacions editades per l’Ajuntament de Parets del Vallès i es dóna la possibilitat a la ciutadania d’aportar informació per actualitzar, ampliar o completar aquestes publicacions, documentació que es podrà consultar a la mateixa pàgina.