L’Ajuntament de Parets ha demanat a la Diputació de Barcelona, responsable de la via, una solució perquè no hi hagi risc de despreniment. El tècnic de la Diputació ja ha estat sobre el terreny i l’Ajuntament ha aprofitat per demanar la màxima urgència en l’arranjament de la via.
Per la seva part, l’Ajuntament posarà una senyalització a l’avinguda Catalunya, una tanca i un semàfor, per facilitar la circulació de vehicles per un carril. L’altre romandrà tancat per prevenció, ja que la prioritat és assegurar la seguretat dels ciutadans.
Els desperfectes van ser causats ahir a la tarda a conseqüència d’una fuga d’aigua detectada el mateix dia a l’avinguda Verge de Montserrat, que va causar despreniment i el tall d’una part de l’avinguda de Catalunya.