La nova convocatòria respon a dos perfils professionals:
Tots els contractes seran de 4 mesos i d’un 70% de la jornada laboral i estan destinats a persones en situació d’atur.
Per accedir-hi caldrà reunir els següents requisits:
No són requisits imprescindibles però sí es valorarà, entre d’altres:
En aquesta primera convocatòria, l’Ajuntament contractarà 12 persones que començaran a treballar a inicis del pròxim mes de gener i la resta iniciaran la relació laboral amb l’Ajuntament en diferents períodes de l’any vinent.
Les persones interessades que reuneixin els requisits hauran de presentar a l’Oficina d’Atenció Ciutadana, situada a la plaça de la Vila, 1, la següent documentació:
·Sol·licitud (recollir a l’SLOP o a l’OAC).
·Declaració responsable per a sol·licitants del Pla d’Ocupació (recollir a l’SLOP).
·Currículum vitae.
·DNI o permís de treball.
·Justificants dels ingressos familiars que s’han fet constar a la declaració responsable aportada.
·Justificants de les experiències laborals relaciones amb l’àmbit d’actuació.
·Justificació de la formació relacionada amb l’àmbit d’actuació.
Només en cas de no autoritzar que l’Ajuntament faci la consulta de les dades personals referides per aquesta convocatòria cal adjuntar:
·Certificat del SOC conforme no es percep cap prestació.
Aquest certificat es pot obtenir a l’OTG de Mollet del Vallès o per internet www.oficinadetreball.cat (tràmits en línia).
La creació de Plans d’ocupació locals és una de les accions del programa de polítiques actives d’ocupació de l’Ajuntament que està desenvolupant des de fa anys i que es complementa d’altres accions adreçades a les persones en situació d’atur, com ara una àmplia oferta formativa gratuïta i el suport a l’emprenedoria i la promoció econòmica.