L’Ajuntament de Parets obre la convocatòria per a la contractació de 35 nous Plans d’ocupació local

Divendres, 22 de novembre de 2013
L’Ajuntament de Parets obre una nova convocatòria de Plans d’ocupació local que donarà lloc a la contractació de 35 persones del municipi en situació d’atur durant l’any 2014. La presentació de sol·licituds es podrà fer entre els dies 25 de novembre i 4 de desembre de 2013, a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC).

La nova convocatòria respon a dos perfils professionals:

  • 33 llocs de treball per a operaris de manteniment de l'espai públic
  • 2 llocs de treball per a conserges

Tots els contractes seran de 4 mesos i d’un 70% de la jornada laboral i estan destinats a persones en situació d’atur.

Per accedir-hi caldrà reunir els següents requisits:

  • Estar en situació legal d’atur
  • Estar inscrit al Servei Local d’Ocupació de Parets
  • No haver participat en cap Pla d’ocupació al 2013
  • Estar empadronat al municipi abans de l’aprovació d’aquestes bases

No són requisits imprescindibles però sí es valorarà, entre d’altres:

  • Ingressos de la unitat familiar
  • Experiència laboral en l’àmbit de les funcions de la contractació
  • Tenir càrregues familiars (fills menors de 25 anys en situació d’atur)
  • En el cas de les places per a conserge, ser major de 45 anys.
  • Aspectes relacionats amb la situació sòcio-laboral.
  • Es tindrà en compte la paritat de gènere (proporcionalment al nombre de sol·licituds presentades)

En aquesta primera convocatòria, l’Ajuntament contractarà 12 persones que començaran a treballar a inicis del pròxim mes de gener i la resta iniciaran la relació laboral amb l’Ajuntament en diferents períodes de l’any vinent.

Les persones interessades que reuneixin els requisits hauran de presentar a l’Oficina d’Atenció Ciutadana, situada a la plaça de la Vila, 1, la següent documentació:

·Sol·licitud (recollir a l’SLOP o a l’OAC).

·Declaració responsable per a sol·licitants del Pla d’Ocupació (recollir a l’SLOP).

·Currículum vitae.

·DNI o permís de treball.

·Justificants dels ingressos familiars que s’han fet constar a  la declaració responsable aportada.

·Justificants de les experiències laborals relaciones amb l’àmbit d’actuació.

·Justificació de la formació relacionada amb l’àmbit d’actuació.

Només en cas de no autoritzar que l’Ajuntament faci la consulta de les dades personals referides per aquesta convocatòria cal adjuntar:

·Certificat del SOC conforme no es percep cap prestació.

 Aquest certificat es pot obtenir a l’OTG de Mollet del Vallès o per internet  www.oficinadetreball.cat  (tràmits en línia).

  • Certificat de convivència.

La creació de Plans d’ocupació locals és una de les accions del programa de polítiques actives d’ocupació de l’Ajuntament que està desenvolupant des de fa anys i que es complementa d’altres accions adreçades a les persones en situació d’atur, com ara una àmplia oferta formativa gratuïta i el suport a l’emprenedoria i la promoció econòmica.

Darrera actualització: 2.05.2019 | 17:55