En total, el servei ha atès 224 visites de forma personalitzada i ha resolt més de 100 consultes telefòniques o telemàtiques, que no han implicat tràmits d’obertura d’expedient. Les 224 visites han derivat en 163 expedients, dels quals, fins al moment, s’han resolt 130 (un 80%), i 61 (20%) estan en tràmit.
Dels 163 expedients oberts, 125 (un 77%) impliquen una reclamació econòmica, ja sigui per la devolució del que s’havia pagat, o bé per no haver de fer front a l’import que l’empresa reclama; 45 d’aquests 125, és a dir un 40%, han estat resolts de forma favorable per als consumidors i han suposat un estalvi de 19.410,94 euros per als ciutadans i ciutadanes de Parets.
Del total de les reclamacions rebudes, cal destacar el descens en les queixes relatives a les empreses i la facturació en telefonia, mentre que es mantenen les aquelles sobre serveis bàsics i subministraments, en relació al consum excessiu o el cobrament de conceptes no contractats.
Les reclamacions referents a les noves tecnologies, les compres per internet, els contractes d’assegurances, o les comissions i les despeses de manteniment per part de les entitats bancàries, han continuat sent un tema freqüent en les consultes ateses per l’SCAC durant l’any 2015.