L’Ajuntament de Parets es constitueix ‘Oficina de Contacte’ i permet registrar documents adreçats a altres administracions públiques

Dimarts, 19 d’abril de 2011
L’Ajuntament de Parets, en el marc del Pla de Modernització e-p@rets, s’ha adherit a la Xarxa d’espais comuns d’atenció ciutadana com a ‘Oficina de Contacte’. L’adhesió suposa un important estalvi de temps i desplaçaments als paretans i paretanes, ja que a partir d’ara poden presentar al registre d’entrada del consistori documentació dirigida a altres administracions -ja sigui l’Estat, la Generalitat o altres ajuntaments adherits-. Els tràmits tenen la mateixa garantia i validesa jurídica que si ho fes al registre de l’ens a qui va dirigit.

L’adhesió de l’Ajuntament de Parets al conveni marc de col·laboració per a la implantació d’un model integrat d’Atenció al Ciutadà en l’àmbit territorial de Catalunya, impulsat per l’Estat i la Generalitat, té com a finalitat l’impuls de l’administració electrònica, la difusió de les noves tecnologies i la millora del servei a la ciutadania.

Aquesta Xarxa es defineix com una eina que permetrà la prestació de serveis integrats d’informació, orientació, atenció i tramitació sobre determinats aspectes de l’activitat administrativa i que haurà de coordinar l’exercici de competències de les administracions que hi intervinguin.

En aquest sentit, dins el pla e-p@rets, l’Ajuntament de Parets ha impulsat en els darrers anys tot un seguit de projectes de col·laboració amb altres administracions amb l’objectiu d’incrementar l’eficiència i eficacia de la gestió administrativa així com facilitar l’accés i la relació entre els ciutadans i l’administració.

Darrera actualització: 2.05.2019 | 17:47