Avui divendres, a partir de la tarda, està previst escampar sal a les principals vies i carrers, així com a les voreres i als accessos a les zones comercials, centres educatius i equipaments per tal d’evitar glaçades. Les tasques es duran a terme per part dels serveis municipals, Policia Local i Protecció Civil de Parets del Vallès. En cas que es requereixi, es podria procedir a restringir el trànsit en alguns carrers.
La comissió municipal d’emergències farà seguiment de la situació durant tot el cap de setmana per planificar les directrius que s’escaiguin d’acord amb les circumstàmcies meteorològiques.
Per a qualsevol incidència, la ciutadania pot contactar amb els serveis municipals d’emergències: Protecció Civil ( 626 646 822 ) o a la Policia Local (93 573 73 00).
Les recomanacions davant els temporals de neu, vent o onades de fred són les següents:
Romandre el mínim temps possible a l'exterior.
Pel que fa a la conducció amb neu o gel, cal seguir les recomanacions indicades des del Servei Català de Trànsit:
Podeu consultar l’estat de la xarxa viària i mobilitat a: