La Policia Local reforça el servei d’atenció a la ciutadania

Dimarts, 20 de febrer de 2018
La regidoria de Seguretat Ciutadana de l’Ajuntament de Parets ha posat en marxa un projecte pilot per reforçar el servei d’atenció a la ciutadania a la comisaria de la Policia Local.

Es tracta d’un agent que farà horari de matí i tarda, i podrà cursar i recollir les denúncies que s’interposin a la mateixa comisaria. El servei administratiu existent continuarà donat suport als agents de la policia, en l’horari habitual d’atenció al públic.

Fins ara, quan els agents de servei atenien una emergència fora de les oficines, les persones que volien tramitar una denúncia havien de desplaçar-se fins a la comisaria de Mollet del Vallès. 

La regidora de Seguretat Ciutadana, Àfrica Martinez, ha posat de manifest “la importància de reforçar aquest servei, amb l’objectiu d’oferir una millor atenció i facilitar als veïns i veïnes de Parets l’execució de qualsevol tipus de tràmit

La posada en marxa d’aquest servei ha estat posible gràcies a la consolidació de l’actual plantilla de la Policia Local de Parets, després que tres agents hagin superat el procés de selecció per optar a la plaça.

Darrera actualització: 3.05.2019 | 08:36