La gent gran pot fer propostes per incorporar noves activitats als casals

Dijous, 23 de juliol de 2020
La regidoria de Gent Gran de l'Ajuntament de Parets, ha posat en marxa un procés de participació per tal que les persones grans facin propostes per incorporar activitats que els interessin o suggerir-ne de noves.

L'oferta inclou propostes sobre cursos i tallers d'anglès per a principiants, cant coral, escriptura creativa risoteràpia o bricolatge domèstic, entre d'altres. També hi ha un apartat per fer propostes que puguin ser de l'interès dels avis i àvies.

La regidora de gent gran, Montserrat Folguera, especifica que "les propostes que resultin de les enquestes s'estudiaran per valorar la seva incorporació al calendari d'activitats a partir de l'any vinent".

Les enquestes s'estan fent als mercats municipals, durant els actes de la Festa Major 'Sintonitza't', als grups de WhatsApp dels Casals de Gent Gran i també es poden omplir a la web parets.cat.

Cursos i tallers per al darrer trimestre de l'any

D'altra banda, ja s'ha donat a conèixer el programa d'activitat per a la gent gran que es portarà a terme durant el darrer trimestre d'aquest 2020, i sempre en funció de l'evolució de la pandèmia de covid-19.

Ball en línia, treballs manuals, introducció a la informàtica o manteniment físic, són només algunes de les propostes que inclou la programació. Les inscripcions es poden fer al Casals Municipals de Gent Gran, excepte per als cursos de Manteniment físic i Ioga, en què s'han de fer al pavelló.

Per a més informació es pot trucar al Casal Sant Jordi, al telèfon 93 562 26 38.

Darrera actualització: 6.06.2023 | 09:08