El 8 de juliol només hi haurà atenció presencial a partir de les 10 del matí i la resta de dies seran a partir de les 7 del matí, amb un màxim de 4 inscripcions per persona.
Les persones que no estan empadronades a Parets podran apuntar-se als cursets del 14 al 17 de juliol. El dia 14, només presencial a partir de les 10 del matí i la resta de dies, a partir de les 7 del matí i també amb un màxim de 4 inscripcions per persona.
La Piscina municipal Miguel Luque també obrirà les inscripcions per a les classes d'aquagim, que començaran el mes d'octubre.
Les persones empadronades a Parets podran apuntar-se del 15 a1 18 de setembre, a partir de les 7 del matí (per telèfon o de manera presencial).
Es faran les inscripcions de tothom que vulgui entrar en el sorteig de les places i se'ls donarà un número d'ordre. El sorteig tindrà lloc el dimarts 22 de setembre, a les 11 h, al vestíbul de la piscina.
Per a més informació, es pot contactar amb l'equipament, situat al carrer la Salut, 46 o bé trucar al telèfon 93 562 06 02.