“Els invertebrats més espectaculars del planeta”, nova exposició de l’Escola de la Natura
Dijous, 20 de juny de 2013
Taràntules, milpeus gegants, formigues talladores de fulles, meduses, cavallets de mar o escorpins negres són alguns dels animals que es podran veure a l’exposició “Els invertebrats més espectaculars del planeta”, del 28 de juny al 26 de juliol a la sala d’exposicions de l’Escola de la Natura. L'objectiu de la mostra és apropar al públic l’adaptació de les diferents espècies al seu entorn i valorar la importància d’aquest equilibri en la conservació de la biodiversitat del planeta.
Darrera actualització: 2.05.2019 | 17:54
L’exposició mostra com prop d’una vintena d’invertebrats s’han anat adaptant al llarg de milions d’any per tal de treure el màxim de rendiment a cada ecosistema on viuen. S’hi poden observar 4 aquaris marins i 16 terraris que representen, entre d’altres, ecosistemes com la selva, el desert o la muntanya, a més d’un diorama que reviu l’hàbitat de la selva amazònica amb les formigues talladores de fulles.
L’entrada és lliure. En cas de grups cal concertar visita prèvia adreçant-se a l’Escola de la Natura. L’horari del centre és de dilluns a divendres de 10 a 13.30 h i de 17 a 20 h i els dissabtes de 10 a 13 h. També es pot contactar a través del correu electrònic escola.natura@parets.cat o del telèfon 93 562 17 94.