Consumir amb coneixement, nou programa sobre consum de l’emissora municipal RAP 107

Dijous, 9 de maig de 2013
L’emissora municipal RAP 107 estrena aquest divendres 10 de maig el programa Consumir amb coneixement, coordinat pel Servei de Comerç i Atenció al Consumidor de l’Ajuntament de Parets del Vallès (SCAC). L’espai, que s’emetrà cada segon divendres de mes a les 10 h, tractarà sobre temes concrets relacionats amb el consum i oferirà a la ciutadania la possibilitat de formular consultes.

Es tracta d’un programa interactiu, conduït per la responsable del SCAC, Assumpta Torres, en què s’aprofundirà en temes d’actualitat relacionats amb l’àmbit del consum i que permetrà alhora donar resposta a les qüestions que hagin plantejat els ciutadans durant els dies previs a l’emissió a través del correu electrònic consum@parets.cat o trucant al telèfon 93 573 88 88. Esporàdicament l’espai comptarà amb la participació d’especialistes sobre la matèria. 

Quins són els organismes de consum als quals es pot adreçar la ciutadania, quines són les seves tasques i com les porten a terme són algunes de les qüestions que es respondran en el primer programa, amb la finalitat de contextualitzar el servei i donar a conèixer de manera genèrica la tasca que es duu a terme des de les oficines de consum.

L’espai radiofònic pretén fer difusió dels drets i de la normativa en l’àmbit del consum per aconseguir que els usuaris cada cop estiguin més ben informats i actuïn de forma més responsable, una de les tasques principals que desenvolupa el SCAC.

D’altra banda, amb motiu del Dia Mundial del Consumidor, el 15 de març, RAP 107 va emetre un programa especial on es van abordar qüestions relacionades amb consum, els drets i deures dels usuaris i es van donar a conèixer els serveis que tant la Diputació com les administracions locals presten a la ciutadania en aquesta matèria. L’espai va comptar amb la participació d’un tècnic de la Diputació, la regidora de Comerç i Consum de l’Ajuntament de Parets, Àfrica Martínez i la tècnica de l’SCAC, Assumpta Torres.

 

Darrera actualització: 2.05.2019 | 17:54