Aquest dimecres comença una campanya informativa adreçada als comerços de Parets

Dilluns, 3 d’octubre de 2011
L’Ajuntament de Parets del Vallès, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, inicia, a partir d'aquest dimecres, 5 d’octubre, una campanya adreçada als comerços i botigues del municipi que oferirà informació al voltant dels ‘Requisits mínims exigibles als establiments comercials pel que fa a la informació als consumidors’.

L’objectiu d’aquesta acció és fer un seguiment del grau d’informació sobre la normativa vigent en matèria de defensa de consumidors i usuaris, amb especial atenció a la indicació de preus, horaris comercials, fulls oficials de reclamació, documentacions necessàries, reglamentacions i normes de qualitat.

Amb aquesta finalitat, un equip de tècnics degudament acreditats visitaran 200 establiments del municipi per informar i donar consells als propietaris dels locals i, si s’escau, assessorar sobre les qüestions pendents d’adaptació a la normativa actual.

Per a qualsevol consulta o aclariment els interessats poden adreçar-se al Servei d’Atenció al Consumidor de l’Ajuntament, Plaça de la Vila, 1 o al web municipal info@parets.cat.

Darrera actualització: 2.05.2019 | 17:48