Aquest ajut està adreçat a tots els ciutadans en situació d’atur que siguin propietaris o llogaters d’un immoble, justifiquin escassa capacitat econòmica i compleixin amb les condicions establertes a les bases específiques que regulen aquest ajut econòmic.
Per poder accedir-hi és requisit imprescindible que el beneficiari estigui empadronat a l’immoble objecte de l’ajut, no ser titular de cap altre immoble i no superar el límit d’ingressos establert per a l’any 2014. L’import de l’ajut és de 60 euros.
Amb la voluntat de facilitar al màxim els tràmits, l’Ajuntament posa a l’abast dels ciutadans diferents canals per fer la sol·licitud:
- De forma presencial a l’Oficina d’Atenció Ciutadana, a la plaça de la Vila núm.1
- A través de l’Oficina Virtual d’Atenció Ciutadana (OVAC). Les persones que disposin de Certificat Digital poden fer la sol·licitud a través del web municipal: www.parets.cat/tramits-i-serveis.
També, i amb l’autorització del ciutadà, l’Ajuntament pot consultar a altres administracions tota la documentació necessària. Signant aquest document d’autorització, els sol·licitants només hauran de presentar el DNI i el número de compte on s’haurà de fer l’ingrés de l’ajut.