Sessió ordinària del Ple de l'Ajuntament

Divendres, 24 de novembre de 2017
Sessió ordinària del Ple de l'Ajuntament, que tindrà lloc el dijous 30 de novembre, a les 18 h, a l'edifici consistorial.

Ordre del dia

1.   Aprovar, si escau, els esborranys de les actes de les sessions anteriors.

ÀREA DE VIA PÚBLICA

2.   Aprovar, si escau, els resultats de l’auditoria 2016-2017 del contracte del Servei de recollida i trasllat dels residus sòlids urbans i la neteja viària de Parets del Vallès (Exp. 942/2015).

ÀREA DE SERVEIS A LES PERSONES

3.   Acordar, si procedeix, l’aprovació del Pla d’Igualtat Intern de l’Ajuntament de Parets del Vallès, 2017-2020 (Exp. 5854/2017).

ÀREA DE SERVEIS GENERALS

4.   Donar compte del Decret d’Alcaldia relatiu al nomenament dels membres de la Junta de Govern Local i tinents d’Alcalde (Exp. 5954/2017)

5.   Donar compte de l’informe de l’estat d’execució, de l’informe de morositat i del període mitjà de pagament a proveïdors del tercer trimestre del pressupost de 2017 (2628/2017)

6.   Acordar, si escau, sol·licitar a UNICEF Comitè Espanyol iniciar els tràmits per a l'obtenció del Segell de Reconeixement Ciutat Amiga de la Infància (Exp. 5907/2017).

7.   Aprovar, si procedeix, la creació del fitxer de titularitat XALOC (Exp. 3866/2017).

8.   Aprovar, si correspon, la desafectació del bé demanial consistent en l'immoble ubicat al carrer Batista i Roca, número 7 de Parets del Vallès, actualment en desús però adscrit al servei públic municipal d'escola bressol (Exp. 3058/2017).

9.   Aprovar, si escau, l’adjudicació directa de la concessió administrativa del domini públic de la segona planta de l’edifici del Sector Iveco (5151/2017)

DONAR COMPTE DE LES MOCIONS DE LA JUNTA DE PORTAVEUS

PRECS I PREGUNTES

Darrera actualització: 6.05.2019 | 11:26