L’Ajuntament de Parets potencia la seva estratègia global 2.0 i reforça la presència a les xarxes socials

Dimarts, 4 de març de 2014
Amb l’objectiu de potenciar el projecte Parets Connecta, l’Ajuntament de Parets del Vallès ha implementat la figura del community manager, que s’encarrega de la direcció, planificació, coordinació i gestió dels continguts de les xarxes socials de caràcter institucional.

Creat el 2010 dins del Pla Director de la Societat del Coneixement, Parets Connecta -l'estratègia global 2.0- va obrir nous canals de participació i d’interacció amb la ciutadania paretana. Actualment el consistori té presència a les xarxes socials de facebook, twitter i instagram, a més de de la plataforma flickr i del canal de vídeos youtube.

A més, la instal·lació de pantalles informatives en equipaments municipals complementa la informació institucional. La figura del community manager té també com a funció la de respondre a les consultes que els veïns i veïnes de Parets traslladen a través de les xarxes socials sobre qualsevol dubte relacionat amb els serveis municipals.

Creix el nombre de seguidors a Instagram

El perfil de Parets connecta a Instagram -estrenat el juliol passat per la Festa Major- compta ja amb 311 seguidors. Totes les fotografies del perfil estan vinculades a la localitat, tant de l’arxiu gràfic municipal com una selecció d’instantànies d’altres usuaris que contenen el hashtag #Parets o #Paretsdelvallès.

D’altra banda, les informacions publicades al perfil de facebook de Parets Connecta sobre la cantant paretana Nerea Roblas han batut un nou rècord de lectures per part dels usuaris. Així, la notícia que avançava la seva actuació a ‘La Voz Kids’, de Tele 5, va ser llegida per 4.324 persones.

Darrera actualització: 2.05.2019 | 17:56