Sessió extraordinària del Ple de l'Ajuntament

Dimarts, 25 de febrer de 2020
Convocatòria de sessió extraordinària del Ple de l'Ajuntament de Parets del Vallès, que tindrà lloc aquest dijous 27 de febrer, a les 18 h, a la Sala Basart Cooperativa.

                                                                                                                                  Ordre del dia

1. Aprovar, si escau, l’esborrany de l’acta de la sessió anterior. 

ÀREA DE SERVEIS A LES PERSONES

2. Aprovar, si escau, les Bases específiques per a la concessió d'ajuts econòmics per facilitar l'accés a la formació artística (Exp. 742/2020).

ÀREA DE SERVEIS TERRITORIALS I SOSTENIBILITAT

3. Acordar, si escau, l’aprovació provisional de la Modificació puntual del pla general d'ordenació urbanística municipal en l'àmbit del polígon del Llevant Industrial (Exp. 3430/2018).

4. Acordar, si procedeix, l’aprovació inicial de l’Ordenança municipal per a la prevenció i control del mosquit tigre (Exp. 6059/2017).

ÀREA DE SERVEIS GENERALS

5. Donar compte de l’acord de la Junta de Govern Local, relatiu a l’aprovació i adhesió de l’Ajuntament de Parets al Manifest Amnistia Ara! (Exp. 707/2020).

6. Aprovar, si escau, la revisió provisional anual del Padró Municipal d’Habitants del municipi de Parets del Vallès, a 1 de gener de 2020 (Exp. 588/2020).

7. Aprovar, si procedeix, l’encomanda de gestió del Padró d’Habitants a la Diputació de Barcelona (Exp. 330/2020).

8. Aprovar, si correspon, la constitució del Consell Municipal de la Gent Gran de Parets del Vallès i l’aprovació inicial del seu Reglament d'organització i funcionament (Exp. 681/2020).

9. Aprovar, si escau, la incoació d’un procediment sancionador per infracció de la normativa sobre gossos potencialment perillosos (Exp. 4110/2019).

10. Aprovar, si escau, la incoació d’un procediment sancionador per infracció de la normativa sobre gossos potencialment perillosos (Exp. 4301/2019).

11. Aprovar, si correspon, les operacions pendents d’aplicar al pressupost 2018 (Exp. 2844/2019).

12. Donar compte de l’estat d’execució del Pressupost de l’Ajuntament, el resum dels moviments de la Tresoreria i la seva situació, i la informació sobre el compliment dels terminis de pagament i tramitació de factures, corresponent al quart trimestre de 2019 (Exp. 2273/2019).

13. Prendre coneixement de la renuncia presentada pel senyor Enrique Villegas Alvarez-Lozano al càrrec de regidor d'aquest Ajuntament (Exp. 365/2020). 

Darrera actualització: 6.06.2023 | 09:07